RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Соцопитування: Миколаївці найбільше задоволені послугами з водопостачання
Розмістив 18/09/2017 presscenter

ГКП Николаевводоканал     За результатами дослідження, проведеного міжнародною компанією GFK Ukraine «Суспільно-політичні погляди в Україні» серед усіх послуг, що надаються населенню у місті, найбільше жителі задоволені саме послугами водопостачання.

    42 % жителів міста оцінили рівень якості надання послуг з водопостачання на рівні «добре». Ще 2 % поставили відмітку «дуже добре». Інші комунальні послуги оцінювались не на такому високому рівні. Наприклад послуги з опалення були оцінені лише на рівні 8% - добре,  а якість доріг оцінили на відмітку добре лише 2 % миколаївців.

    Ватро відмітити, що за результатами іншого дослідження проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» задоволення якістю послуг з водопостачання постійно зростає. За останні 3 роки  (2005-2017 рр.) рівень задоволення зріс на 2,8 пунктів.

    «Наведені цифри – це приклад того, що коли підприємство налаштовано на якісні зміни, рано чи пізно це відчувають і користувачі. Так, не все в нас так добре, як хотілося. Десь дає про себе знати брак коштів, десь  - застаріла техніка. Але ми не стоїмо на місті. І ці цифри нагадують нам, як багато роботи в нас ще попереду», - вважає генеральний директор МКП «Миколаївводоканал» Борис Дуденко.






 Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


 
Пов'язані теми

ГКП Николаевводоканал

Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 0.03 секунди