RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Як відбувається повірка лічильників води
Розмістив 20/10/2017 presscenter

ГКП Николаевводоканал     Останнім часом у соціальних мережах часто задають питання про процедуру повірки лічильників води.

    По-перше, за законом лічильники води мають планово повірятися кожні 4 роки. Зазвичай цей процес відбувається наступним чином. Спочатку абоненту під особистий підпис вручається повідомлення про необхідність повірки лічильника. Це повідомлення користувач отримує за тиждень до фактичної повірки. У призначений день співробітники МКП «Миколаївводоканалу» навідуються до оселі абонента та знімають лічильник. Зняття лічильника обов’язково підтверджується актом демонтажу, що підписується обома сторонами.

    Потім протягом тижня лічильник повіряється у спеціалізованій лабораторії. Після повірки лічильник встановлюється на місце. Цей процес підтверджується актом монтажу, також абоненту видається свідоцтво про повірку лічильника води.

    Є також альтернативний варіант повірки приладу обліку води. Цей варіант передбачає повірку лічильника на місці без демонтажу.

    Наразі вартість періодичної повірки приладів обліку води включена до тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення. Але вже зараз Національної комісією з регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг розпочато процес з виключення вартості повірки лічильників з тарифу. Після того, як процес зміни тарифу буде завершено і НКРЕКП затвердить рішення про встановлення тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення, повірка приладів обліку буде відбуватися за рахунок абонента.

    У будь-якому разі, варто піклуватися про власну безпеку. Завжди перевіряйте документи людей, яких ви пускаєте в свою оселю. Співробітники МКП «Миколаївводоканалу» обов’язково мають при собі посвідчення.
Для уточнення інформації стосовно повірки лічильників звертайтесь до Абонентського відділу за тел: 58-18-48, 24-11-52, 57-46-74, 67-09-52, 58-44-40; e-mail: tlkravchenko@vodokanal.mk.ua; Viber: (0512) 58-18-48.






 Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


 
Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 0.03 секунди