RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Передача показників водомірів
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Розпорядок роботи абон. відділу
· Відключення боржників
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2018
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018
· Антикорупційна програма
· Фінансовий звіт за 2017р.

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Відвідувачі абонентського відділу вдячні за гарну роботу
Розмістив 26/12/2017 presscenter

ГКП Николаевводоканал     Відвідувачі абонентського відділу МКП «Миколаївводоканал» мають змогу залишити відгуки про роботу співробітників у книзі відгуків.

    Абоненти МКП «Миколаївводоканалу» залишають багато позитивних відгуків про роботу спеціалістів абонентського відділу.

    Наприклад, мешканка будинку № 18, що по вулиці Ліскова виділяє високі професійні та етичні якості контролера абонентського відділу Заводського району. Житель будинку по вул. Райдужній, 43 дякує спеціалістам відділу за добре організовану та злагоджену роботу. А мешканка будинку по пр. Миру, 3 дякує за тактовне і уважне ставлення до абонентів.

    Багато відвідувачів абонентського відділу відмічають комфортні умови, що створені для абонентів. Працює вікно «Довідка», де абоненти можуть отримати відповіді на всі запитання, у залі можна зробити ксерокопію, майже відсутні черги. Всього за 2017 рік у книзі було залишено 60 позитивних відгуків.

    Спеціалістам абонентського відділу дуже приємно отримувати подяку за свою роботу, і це є додатковою мотивацією ще більше підвищувати рівень сервісу.



 Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


 
Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 0.03 секунди