RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Пояснення до Тимчасових правил користування мережами
Розмістив 03/03/2010 taras

ГКП Николаевводоканал

Аналіз регуляторного впливу

рішення Миколаївської міської ради

«Про затвердження Тимчасових правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві»

1.      Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв'язано шляхом регулювання

Проект рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження Тимчасових правил користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», розроблено МКП «Миколаївводоканал», проектом регуляторного акта пропонується затвердити Тимчасові правила користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві, які  визначають порядок та регулюють відносини з приводу:

- приєднання об’єктів споживачів до систем комунального водопроводу та каналізації;

- обліку та контролю за водопостачанням;

- користування вуличними водорозборами;

- спорудженням тимчасових відгалужень від водопровідних мереж;

- витоків води;

- обліку води та зняття показань засобів обліку;

- припинення подачі води та приймання стічних вод;

- користування водопроводом та каналізаціями, та їх охорона;

- обліку стічних вод та розрахунку за їх пропускання та очищення;

- ремонту, експлуатації та підготовки водопроводів і каналізації до роботи взимку.

Рішенням передбачається доповнити та конкретизувати чинні загальнодержавні нормативно-правові акти, які регулюють відносини, що виникають при користуванні споживачами системами комунального водопостачання та водовідведення.

Запровадження проекту рішення викликано необхідністю удосконалення правового регулювання відносин, які виникають у сфері користування системами комунального водопостачання та водовідведення, а саме прав та обов’язків Водоканалу та споживачів (зокрема населення) щодо підключення об’єктів споживачів до систем комунального водопроводу та каналізації, обліку та контролю за водопостачанням, витоків води, зняття показань засобів обліку, припинення подачі води та приймання стічних вод, ремонту, експлуатації та підготовки водопроводів і каналізації до роботи взимку і таке інше.

Зокрема , на цей час відсутній  нормативно-правовий акт, який би визначав порядок користування  населенням системами комунального водопостачання та водовідведення.

Вирішення зазначеного питання важливе для всіх споживачів (населення та інших споживачів), органів виконавчої влади, оскільки деталізує багато питань не висвітлених у діючих нормативно-правових актах у сфері користування  системами комунального водопостачання та водовідведення.

2. Очікувані результати прийняття запропонованого рішення

Визначення очікуваних результатів прийняття рішення

Об'єкт впливу

Витрати

Вигоди

Держава

(органи дер­жавної влади та місцевого самовряду­вання)

прийняття порядку не тяг­не за собою додаткових витрат з бюджетів усіх рів­нів

Удосконалення регулювання відносин користувачів та Водоканалу, як суб'єкта природних монополій у користування  системами комунального водопоста­чання та водовідведення.

Громадяни

Додаткових витрат не за­знають

Прозорість та регламентація відносин з Водоканалом надасть громадянам чітке уявлення про конкретні права та обов’язки споживача та Водоканалу при користуванні системами комунального водопостачання та водовідведення, що в свою чергу попереджатиме самоуправс­тво та зловживання з боку сторін у від­носинах.

Водоканал

Додаткових витрат не зазнають

 

3. Цілі державного регулювання

Основними цілями розробки регуляторного акта є:

- чітке визначення умов (детальна регламентація) користування системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві;

- встановлення правової підстави та порядку користуванні системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві.

Проект рішення визначає механізм правового регулювання відносин, які виникають до початку користування системами комунального водопостачання та водовідведення, в процесі їх користування , та після закінчення користування зокрема це стосується прав та обов’язків Водоканалу та споживачів (зокрема населення) щодо підключення об’єктів споживачів до систем комунального водопроводу та каналізації, обліку та контролю за водопостачанням, витоків води, зняття показань засобів обліку, припинення подачі води та приймання стічних вод, ремонту, експлуатації та підготовки водопроводів і каналізації до роботи взимку і таке інше.

Для населення міста та Водоканалу правила користування системами комунального водопостачання та водовідведення нададуть можливість взаємодіяти один з одним у правовому полі з багатьох питань, які не визначені у діючому законодавстві, що в свою чергу дисциплінуватиме сторони.

 

4. Визначення та оцінка прийнятних альтернативних способів досягнення цих цілей

Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

 

Можливі способи досягнення цілі

Оцінка способу

Причини відмови від альтернативних

способів. Аргументи щодо переваги

обраного способу

1.Збереження чинного способу державного регулювання

- невтручання або досить обмежене втручання у сферу користування населенням системами комунального водопостачання та водовідведення;

- розроблення окремих регуляторних актів, які зможуть забезпечити вирішення вказаної проблеми, але на сьогодні таких актів не існує.

Спосіб є неприйнятним, оскільки не узгоджується із загальними принципами державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, встановлених законодавством.

2.Обраний спосіб

Впровадження  Тимчасових правил користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві

 

Спосіб є прийнятним. Відповідає вимогам чинного законодавства. Забезпечує досягнення ефективного та збалансованого державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій у сфері користування населенням системами комунального водопостачання та водовідведення, та удосконалює правові  відносини користувачів та Водоканалу щодо підключення об’єктів споживачів до систем комунального водопроводу та каналізації, обліку та контролю за водопостачанням, витоків води, зняття показань засобів обліку, припинення подачі води та приймання стічних вод, ремонту, експлуатації та підготовки водопроводів і каналізації до роботи взимку і таке інше.

5. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання проблеми

Проектом рішення пропонується затвердити «Тимчасові правила користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві», які  регулюватимуть відносини між Водоканалом та споживачами при користуванні останніми системами комунального водопостачання та водовідведення.

Деталізуючи діючі нормативно-правові акти проект рішення встановлює рамки для учасників відносин та регламентує порядок приєднання об’єктів споживачів до систем комунального водопроводу та каналізації, порядок обліку та контролю за водопостачанням, умови для спорудження тимчасових відгалужень від водопровідних мереж, вирішення питань щодо витоків води, умови та порядок зняття показань засобів обліку, підстави та порядок припинення подачі води та приймання стічних вод, розмежування відповідальності за принципом балансової належності мереж та іш.

Наявність такого правового регулювання буде сприяти вирішенню вищезазначених ключових питань щодо користування системами комунального водопостачання та водовідведення. Зокрема споживач матиме можливість посилатися на Тимчасові правила та вимагати від Водоканалу здійснення необхідних дій у порядку та на умовах передбачених цими правилами.

6. Обґрунтування можливість досягнення встановлених цілей

            Встановлення правової підстави та порядку користування системами комунального водопостачання та водовідведення обґрунтовує можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття цього регуляторного акта.

Існує нагальна потреба врегулювання цих питань шляхом:

- удосконалення правового регулювання відносин, які виникають під час користування системами комунального водопостачання та водовідведення, а саме порядку та умов користування системами з розмежуванням відповідальності за мережі;

- забезпечення можливості більш повного усвідомлення кожним учасником відносин дій чи бездіяльності іншого учасника відносин;

- визначення порядку встановлення факту ненадання послуг, надання послуг у неналежній кількості або надання послуг неналежної якості, удосконалити процедуру вирішення спорів між споживачами та виконавцями послуг.

У разі запровадження Тимчасових правил, буде створено нормативно-правові засади для забезпечення прозорості та повноти проінформованості учасників відносин з приводу користування системами комунального водопостачання та водовідведення, та як результат, захисту прав споживачів, забезпечення законності в діяльності відповідних органів державного нагляду (контролю) та Водоканалу.

7. Строк дії регуляторного акта

Рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження Тимчасових правил користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві» діятиме до прийняття загальнодержавних нормативно-правових актів з цього приводу.

8. Визначити показники результативності регуляторного акта

Визначення показників результативності регуляторного акта.

Після набрання чинності Рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження Тимчасових правил користування  системами комунального водопостачання та водовідведення в місті Миколаєві» його результативність визначатиметься такими кількісними показниками:

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта: дія акта поширюватиметься на МКП «Миколаївводоканал» та на необмежену кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, які розташовані та/або мешкають у Миколаєві мають намір або приєднані до систем комунального водопостачання та водовідведення;

- розмір коштів і час, що витрачатиметься Водоканалом, суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаний з виконанням вимог регуляторного акта: виконання вимог регуляторного акта не потребуватиме витрат коштів, витрати часу матимуть індивідуалізований характер, що залежатиме від активності контролюючих органів, законності в діяльності Водоканалу;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – достатній: проект розміщено на офіційному веб-сайті МКП «Миколаївводоканал» (www.vodokanal.mk.ua);

Прийняття регуляторного акту не потребує додаткових фінансових витрат із міського бюджету. Також прийняття регуляторного акта не передбачає додаткових витрат з боку Водоканалу та суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, пов'язаних з виконанням вимог акта.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

Відстеження результативності застосування регуляторного акта здійснюватиметься департаментом житлово-комунального господарства міста шляхом:

        - використання статистичної звітності щодо Водоканалу, а також основних економічних показників його діяльності;

        - аналізу кількості звернень населення до державних органів та органів місцевого самоврядування щодо умов користування системами комунального водопостачання та водовідведення.

Базове відстеження результативності здійснюється після набрання  чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Вид даних, які використовуватимуться для відстеження – статистичні дані.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено МКП «Миколаївводоканал».

 

Директор

МКП «Миколаївводоканал»                                        В.С. Тельпіс

 

Заступник міського голови -

директор департаменту ЖКГ                                       В.К. Новожилов




 Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


 
Пов'язані теми

ГКП Николаевводоканал

Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 0.30 секунди