RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Що найбільше турбує городян?
Розмістив 05/07/2010 taras

ГКП Николаевводоканал У І-ому півріччі розглянуто міським головою, його заступниками та секретарем міської ради 2433 звернення громадян, в т.ч. 2080 письмових звернень та 353 звернення на особистих прийомах. До того ж, ними проведено 68 особистих прийомів, у тому числі, виїзні прийоми за місцем роботи в КП «Миколаївводоканал» та за місцем проживання у Варварівці, М. Корениха, В.Корениха. Усього у зверненнях порушено 2536 питань. Найбільша кількість питань стосувалися: комунальних проблем (26,5%), соціального захисту (21,6%), земельних питань (16,2%), поліпшення житлових умов (10,6%), будівництва та архітектури (8, 3%), транспорту і зв'язку (3,4%). У більшості колективних звернень громадяни торкаються питань житлово-комунального господарства: газифікації, водопостачання, ремонту покрівель, будинків, а також питання благоустрою, комфортних та безпечних умов проживання (pn.mk.ua)


 Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


 
Пов'язані теми

ГКП Николаевводоканал

Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Відкриття сторінки: 0.03 секунди