RSS 2.0   Сделать стартовой   Добавить в избранное
· Головна
· Керівництво
· Галерея
· Архів статей
· Каталог посилань
· Каталог файлів
· Інформація для абонента
· Пошук на сайті
· Саме популярне
· Статистика сайту
· Додати новину
· Адміністрація

Наші послуги
· Нормы
· Телефони та реквізити
· Відключення боржників
· Тарифи для інших споживачів 2014
· Нормативно-правова база
· Оформлення житлових субсидій
· Нормативно-правова база - стар.
· Тарифи на централізоване водоспоживання 2015
· Тарифи для інших споживачів 2016
· Передача показників водомірів
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Запрошення до участі у торгах
·  INTERNATIONAL INVITATION FOR TENDERS
· Тарифи 2017
· Тарифи в інших країнах
· Тарифи в інших містах України
· Динаміка централізованого водопостачання
· Динаміка централізованого водовідведення
· Складові тарифів
· Тариф на централізоване водопостачання
· Тариф на централізоване водовідведенення
· Методика виконання нарахувань при зміні тарифу
· Додаткові послуги
· Публічна інформація
· Заборгованість з оплати спожитих послуг
· Інвестиційна програма 2017
· Інвестиційна програма 2018

Оберіть мову інтерфейсу:





Для розміщення кнопки-посилання на наш сайт

Миколаївводоканал

розмістить у себе наступний код



ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
Верховна Рада України

МiнЖКГ
Миколаївська Міська Рада

МиколаївГАЗ

Приват24
ПриватБанк - Быстро оплатить

Rambler\'s Top100 Rambler\'s Top100 [Valid RSS]
Назустріч переходу на цілодобове водопостачання і водовідведення
Розмістив 04/02/2012 taras

ГКП Николаевводоканал

    Аналіз регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради «Про встановлення режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві»

  • 1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв'язано шляхом регулювання

    Рішенням міськвиконкому від 26.06.1998 №385 “Про впровадження Правил надання населенню послуг з водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві” встановлено, що послуги з водопостачання в м. Миколаєві надаються за графіком не менше 10 годин на добу.

    Проектом рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради «Про встановлення режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві», розробленим МКП «Миколаївводоканал», пропонується встановлення більш сприятливого для населення режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві по графіку з 6.00 до 23.00.

    Це рішення, реалізація якого здійснюється за рахунок МКП “Миколаївводоканал”, націлене на підвищення якості надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення шляхом збільшення часу надання послуг, а також являється основою для поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском.

    Запровадження проекту рішення викликано необхідністю поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском, а також необхідністю удосконалення правового регулювання відносин, які виникають у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в частині їх якості.

    2. Очікувані результати прийняття запропонованого рішення

    Об'єкт впливу

    Витрати

    Вигоди

    Держава

    (органи державної влади та місцевого самоврядування)

    прийняття змін до рішення не тягне за собою додаткових витрат з бюджетів усіх рівнів

    Основа для поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском.

    Удосконалення правового регулювання відносин, які виникають у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в частині їх якості

    Громадяни

    Додаткових витрат не зазнають

    Встановлення сприятливого режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві.

    Водоканал

    Додаткові витрати пов’язані з відшкодуванням вартості електричної енергії на підкачування води та автоматизацією насосного обладнання


    3. Цілі державного регулювання

    Основною ціллю розробки регуляторного акту є підвищення якості надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та створення передумов для поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском.

    Проект рішення встановлює сприятливий для населення режим надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві до 17 годин на добу та вимагає внесення пропозицій щодо переліку робіт та джерел фінансування витрат, пов’язаних з переходом на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском.

    Додатковою ціллю є приведення нормативних актів міськвиконкому у відповідність до загальноукраїнських нормативних актів які регулюють сферу надання послуг.


    4. Визначення та оцінка прийнятних альтернативних способів досягнення цих цілей

    Можливі способи досягнення цілі

    Оцінка способу

    Причини відмови від альтернативних способів. Аргументи щодо переваги обраного способу.

    1.Збереження чинного способу державного регулювання

    - несприятливий режим надання послуг при реальних можливостях покращити якість надання послуг




    Спосіб є неприйнятним, оскільки не узгоджується із загальними принципами державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, встановлених законодавством, та не стимулює останніх на покращення надання послуг.

    2.Обраний спосіб

    - встановлення сприятливого для населення режиму надання послуг

    - підвищення якості надання послуг

    - поступовий перехід на цілодобове водопостачання

    - удосконалення правового регулювання відносин, які виникають у сфері надання послуг

    Спосіб є прийнятним. Відповідає вимогам чинного законодавства. Забезпечує досягнення ефективного та збалансованого державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій направленого на підвищення якості надання послуг.

    5. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання проблеми

    Це рішення є початком для поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском та черговим кроком підвищення якості надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

    Рішення містить завдання про внесення пропозицій щодо переліку робіт та джерел фінансування витрат, пов’язаних з переходом на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском.

    Також прийняття рішення міськвиконкому вдосконалить правове поле у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

    6. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей

    Прийняття запропонованого рішення створить правові умови для поступового переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском, а також стимулюватиме підвищення якості надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

    Потужності МКП “Миколаївводоканал” дозволяють збільшити гарантовану подачу води до 17 годин на добу.

    7. Строк дії регуляторного акту

    Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради «Про встановлення режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві» діятиме до переходу на цілодобове водопостачання з підвищеним тиском та до встановлення норм споживання послуг з водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві».

    8. Визначення показників результативності регуляторного акту

    Після набрання чинності рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради «Про встановлення режиму надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві» його результативність визначатиметься такими кількісними показниками:

    - кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта: дія акта поширюватиметься на МКП «Миколаївводоканал» та на споживачів послуг в м. Миколаєві;

    - розмір коштів і час, що витрачатиметься Водоканалом та споживачами послуг, пов’язаний з виконанням вимог регуляторного акта: виконання вимог регуляторного акта не потребуватиме додаткових витрат бюджетних коштів, витрати несе МКП “Миколаївводоканал”, а витрати часу матимуть індивідуалізований характер, що залежатиме від активності контролюючих органів, законності в діяльності Водоканалу;

    - рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта – достатній: проект розміщено на офіційному веб-сайті МКП «Миколаївводоканал» (http://www.vodokanal.mk.ua);

    Прийняття регуляторного акту не потребує додаткових фінансових витрат із міського бюджету. Також прийняття регуляторного акта не передбачає додаткових витрат з боку споживачів послуг, пов'язаних з виконанням вимог акта.

    9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту в разі його прийняття.

    Відстеження результативності застосування регуляторного акту здійснюватиметься департаментом житлово-комунального господарства міста шляхом:

        • використання статистичної звітності щодо Водоканалу, а також основних економічних та виробничих показників його діяльності;

        • аналізу кількості звернень населення до державних органів та органів місцевого самоврядування щодо умов надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

    Базове відстеження результативності здійснюється після набрання чинності цим регуляторним актом.

    Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень.

    Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

    Вид даних, які використовуватимуться для відстеження – статистичні дані.

    Аналіз регуляторного впливу підготовлено МКП «Миколаївводоканал».


    Директор МКП «Миколаївводоканал» В.С. Тельпіс

    Заступник міського голови -

    директор департаменту ЖКГ В.В. Гайдаржи

    Врезка1




     Підготувати сторінку для друку Підготувати сторінку для друку


  •  
    Пов'язані теми

    ГКП Николаевводоканал

    Web site engines code is Copyright © by PHP-Nuke. Theme Махнач П. Троцкий В.
    PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
    Відкриття сторінки: 0.30 секунди