Як відбувається повірка лічильників води
Дата: 20/10/2017
Тема: ГКП Николаевводоканал


    Останнім часом у соціальних мережах часто задають питання про процедуру повірки лічильників води.

    По-перше, за законом лічильники води мають планово повірятися кожні 4 роки. Зазвичай цей процес відбувається наступним чином. Спочатку абоненту під особистий підпис вручається повідомлення про необхідність повірки лічильника. Це повідомлення користувач отримує за тиждень до фактичної повірки. У призначений день співробітники МКП «Миколаївводоканалу» навідуються до оселі абонента та знімають лічильник. Зняття лічильника обов’язково підтверджується актом демонтажу, що підписується обома сторонами.

    Потім протягом тижня лічильник повіряється у спеціалізованій лабораторії. Після повірки лічильник встановлюється на місце. Цей процес підтверджується актом монтажу, також абоненту видається свідоцтво про повірку лічильника води.

    Є також альтернативний варіант повірки приладу обліку води. Цей варіант передбачає повірку лічильника на місці без демонтажу.

    Наразі вартість періодичної повірки приладів обліку води включена до тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення. Але вже зараз Національної комісією з регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг розпочато процес з виключення вартості повірки лічильників з тарифу. Після того, як процес зміни тарифу буде завершено і НКРЕКП затвердить рішення про встановлення тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення, повірка приладів обліку буде відбуватися за рахунок абонента.

    У будь-якому разі, варто піклуватися про власну безпеку. Завжди перевіряйте документи людей, яких ви пускаєте в свою оселю. Співробітники МКП «Миколаївводоканалу» обов’язково мають при собі посвідчення.
Для уточнення інформації стосовно повірки лічильників звертайтесь до Абонентського відділу за тел: 58-18-48, 24-11-52, 57-46-74, 67-09-52, 58-44-40; e-mail: tlkravchenko@vodokanal.mk.ua; Viber: (0512) 58-18-48.