Пломбування

Порядок дій по повірці та опломбуванню лічильника для юридичних осіб

  1. Для пломбування лічильника води Ви повинні звернутися до МКП«Миколаївводоканал»(2 поверх Відділ обслуговуваня юридичних осіб) для написання заяви на пломбування лічильника.
  2. Після надання заяви, представник МКП «Миколаївводоканал» зателефонує та узгодить дату і зручний для Вас час для отримання послуги.

Для проведення періодичної повірки лічильників води Ви повинні звернутися в МКП «Миколаївводоканал» (2 поверх Відділ обслуговуваня юридичних осіб) для написання заяви на розпломбування лічильника.

Розпломбування лічильника води проводиться лише представником МКП «Миколаївводоканал»!

Після розпломбування повірку лічильника  Ви можете провести в будь-якій  сертифікованій лабораторії. Після повірки лічильника сторонньою організацією та визнанням його придатним Вам обов`язково необхідно звернутись до МКП “Миколаївводоканал”(2 поверх Відділ обслуговуваня юридичних осіб) та замовити послугу пломбування.

Повірка лічильників води

Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка лічильників води здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на чотири роки.

У багатьох людей повірка лічильників води викликає не лише подив, а й невдоволення. Але слід зазначити - повірка лічильників води є обов'язковою.

Навіщо потрібна повірка лічильників води?

Будь-які прилади небездоганні, але точність показань не повинна перевищувати допустимих похибок.

З часом лічильники можуть ставати менш точними. Цьому сприяють сторонні елементи у воді, та й термін служби водомірів не вічний. Тому повірка лічильників води цілком обґрунтована дія.

Коли виконується повірка лічильників води?

Після закінчення міжповірочного інтервалу та настання терміну повірки МКП «Миколаївводоканал» надсилає повідомлення про необхідність проведення чергової повірки лічильників води.

Також повірка лічильників води буває позаплановою. У випадку, якщо ви сумніваєтеся в правильності показань, можете самостійно написати заяву на повірку лічильників.

Як відбувається повірка лічильників води?

І при черговій, і при позачерговій повірці до вас має прийти представник МКП «Миколаївводоканал», записати показники лічильника та зняти пломбу.

Знімати пломбу має право лише представник МКП «Миколаївводоканал». Самостійно розпломбовувати лічильник не можна ні в якому разі для уникнення штрафних санкцій!

Для проведення робіт по повірці лічильника води споживач може обрати один з варіантів:

  • самостійно демонтувати прилад та надати його до уповноваженого органу який має право на проведення повірки лічильника води;
  • звернутись до спеціалізованої організації, яка має право на виконання даних робіт.

А як же без лічильників? Особливі нюанси повірки лічильників води

Оплата послуг за водопостачання на час повірки лічильників виконується за умовними нарахуваннями, які робляться на основі середніх показників останніх трьох місяців.

Іноді ж організація, що робить перевірку, забезпечує споживачів тимчасовими лічильниками. Тоді розрахунок робиться, як і раніше, за показниками лічильника.

Повірка лічильників води повинна бути проведена протягом одного місяця. Усі витрати, що стосуються повірки лічильників, бере на себе споживач (власник лічилника).

Після закінчення місячного терміну в разі не проведення повірки нарахування за наданні послуги виконуються відповідно до вимог чинного законодавства.

Останній етап повірки лічильників води

Якщо ваші лічильники справні, то після отримання свідоцтва про придатність:

  • в разі самостійного демонтажу лічильника ви встановлюєте його на місце і викликаєте представника МКП «Миколаївводоканал» для його опломбування і прийняття в експлуатацію;
  • при проведенні повірки сторонніми організаціями шляхом демонтажу лічильник встановлюється на місце, після чого ви викликаєте представника МКП «Миколаївводоканал» для його опломбування і прийняття в експлуатацію.

Якщо виявилось, що покази лічильників перевищують допустимі похибки, лічильники вважаються непридатними для подальшої експлуатації. Їх необхідно замінити.

В разі не проведення заміни, до моменту встановлення справного лічильника нарахування за наданні послуги виконуються відповідно до вимог чинного законодавства.

Витрати на повірку лічильників виключено з тарифу на водопостачання та водовідведення.

НКРЕКП виключила з структури тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення проведення робіт з періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку холодної води з 17.12.2017 року для мешканців багатоповерхових будинків та з 05.01.2018 року для мешканців приватних будинків, у тому числі на їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки.

Таким чином, механізм формування тарифів приведено у відповідність до вимог Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, згідно з яким періодична повірка лічильників холодної води проводиться за рахунок споживача.

Відповідні зміни передбачено постановою НКРЕКП від 2 листопада 2017 року № 1342 “Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення”, яка набрала чинності 29 листопада 2017 року.